Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z procesem rekrutacyjnym powadzonym przez Administratora, czynnościami zmierzający do zatrudnienia mnie w przedsiębiorstwie Administratora oraz na ewentualnym dalszym etapie zatrudnienia.
Administratorem i odbiorcą moich danych osobowych jest:
ALVO Medical Sp. z o.o. z siedzibą w Śmiglu (64-030), przy ul. Południowa 21A.
Niniejsza zgoda obejmuje przetwarzanie następujących kategorii moich danych osobowych: imienia, nazwiska, daty urodzenia, numeru paszportu lub dowodu osobistego, numeru PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym dla prowadzenia procesu aktualnej rekrutacji oraz na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji na podobne stanowisko u Administratora w okresie maksymalnie 1 roku od przekazania przeze mnie moich danych, zaś w przypadku zatrudnienia mnie u Administratora – dane te przetwarzane będą przez okres tego zatrudnienia lub inny okres wymagany przepisami prawa.
Zgodę niniejszą składam dobrowolnie i oświadczam, iż zostałem(am) poinformowany/a o przysługujących mi uprawnieniach, tj. prawie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawie do przenoszenia danych, a także prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego odpowiedniego w tym zakresie organu.
Odbiorcą moich danych, poza samym Administratorem mogą zostać przekazane dostawcom systemów IT, firmom współpracującym oraz upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek, na przykład: Sądy, Prokuratura, Policja.
Dodatkowo, przyjmuję do wiadomości, iż podanie Administratorowi wskazanych powyżej danych osobowych jest dobrowolne i nie stanowi prawnego obowiązku, lecz ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia mojej aplikacji. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Jestem świadomy(a), że niniejsza zgoda może być przeze mnie odwołana w każdym czasie poprzez pisemne oświadczenie, zaś wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie niniejszej zgody przed jej wycofaniem.
Jesteśmy zawsze otwarci na utalentowanych ludzi!
Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy oraz programami stażu. Dołącz do ALVO Medical!
W razie pytań, skontaktuj się z Działem Personalnym:
tel. +48 881 820 219
Gdzie wysyłać CV?
>Dokumenty proszę przesyłać przez formularz na stronie, klikając przycisk "Aplikuj teraz" przy ogłoszeniu lub "Aplikuj na inne stanowisko" na stronie Kariera.
Jak wygląda proces rekrutacji?
>1) Kontaktujemy się z wybranymi osobami, po przeanalizowaniu danych zawartych w CV kandydatów/ek.
2) Wstępna rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana jest telefonicznie.
3) Następny etap to najczęściej spotkanie w siedzibie spółki w Śmiglu, bądź spotkanie w trybie online. Preferujemy spotkania stacjonarne, bo lubimy poznać na żywo osobę ubiegającą się o pracę w naszej organizacji. Będziemy pytać o kompetencje, doświadczenie, ale też cechy osobowości. Chcemy dowiedzieć się co nowa osoba może wnieść do naszego zespołu.
4) W zależności od stanowiska, w dalszym etapie rekrutacji, kandydat/ka może zostać zaproszony/a na kolejną rozmowę w celu lepszego poznania i spotkania z przedstawicielami/kami ALVO Medical.
5) Osoby biorące udział w rekrutacji na dane stanowisko powiadamiane są o wyniku rekrutacji drogą telefoniczną bądź mailową.
Jak przygotować się na rozmowę?
>Warto zapoznać się z profilem działalności naszej spółki, sprawdzić czy jest to miejsce, w którym osoba aplikująca ma szansę dobrze się poczuć i znaleźć tutaj swoje miejsce. Dobrym źródłem poszukiwań takich informacji jest LinkedIn. Dla nas istotne jest, aby wiedza i doświadczenie nowych osób pozytywnie wpłynęły na rozwój ALVO Medical