Kim jesteśmy?
ALVO Medical dostarcza innowacyjne rozwiązania i produkty dla bloków operacyjnych, sal operacyjnych hybrydowych, oddziałów intensywnej terapii i innych oddziałów szpitalnych.
Instalujemy sale operacyjne i produkujemy wyroby medyczne dla szpitali na całym świecie od ponad 30 lat.
Podstawowe wartości
Nasze wartości koncentrują się na życiu ludzkim. Każdy wyrób wyprodukowany przez ALVO Medical odzwierciedla nasze dążenia do osiągnięcia lepszych wyników klinicznych. Modułowe, higieniczne i zintegrowane sale operacyjne ALVO Medical są bezpieczne i przyjazne dla użytkowników, pacjentów i środowiska naturalnego.
Główne zadania:
▪ Analiza ryzyka dla otrzymanych reklamacji z rynku
▪ Dochodzenie do przyczyn źródłowych problemów jakościowych
▪ Inicjowanie, koordynacja i dokumentowanie działań poreklamacyjnych mających na celu wyeliminowanie przyczyny niezgodności
▪ Koordynacja projektów jakościowych (Działania Korygujące i Zapobiegawcze – CAPA) usprawniających produkty i procesy
▪ Koordynacja akcji serwisowych na rynku
▪ Raportowanie incydentów medycznych do odpowiednich jednostek medycznych np. Ministerstwo Zdrowia w Polsce
▪ Analiza statystyk reklamacyjnych, serwisowych, sugestii klientów/pracowników firmy odnośnie poprawy produktów
▪ Koordynacja zatrzymania produktu u dystrybutorów i wewnątrz firmy przy znaczących problemach jakościowych
▪ Rola audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001, ISO13485, ISO14001)
Szukamy osoby, która:
▪ Posiada wykształcenie wyższe jakościowe, techniczne (np. Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Towaroznawstwo, Inżynieria Biomedyczna lub pokrewne)
▪ Posiada umiejętności zarządzania projektem i prowadzenia spotkań
▪ Sprawnie obsługuje pakiet Office (Excel, Word, Power Point),
▪ Swobodnie komunikuje się w języku angielskim na poziomie B2
▪ Posiada umiejętności takie jak: komunikatywność, otwartość na zmiany, realizowanie zadań pod presją czasu, analityczne myślenie, pozytywne nastawienie, kreatywność, inicjowanie rozwiązań
Mile widziane:
▪ Znajomość wymagań ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, EU MDR oraz uprawnienia audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością
Oferujemy:
▪ Ciekawe projekty i pełną wyzwań pracę w branży medycznej w środowisku międzynarodowym
▪ Współpracę na podstawie umowy o pracę
▪ Wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone o premię kwartalną
▪ Szansę zdobycia nowych umiejętności
▪ Pełne wsparcie Zarządu i Działu HR w procesie adaptacji, nauki i rozwoju
▪ Warsztaty rozwojowe „Akademia Trenera ALVO Medical” – gdzie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi
▪ Parking dla osób zatrudnionych, organizujemy/wspieramy w organizacji wspólnych dojazdów do pracy w celu obniżenia kosztów
▪ Program poleć pracę w ALVO Medical znajomemu/znajomej – polecasz i otrzymujesz bonus
▪ Atrakcyjny pakiet socjalny (premia świąteczna, paczki dla dzieci, wczasy pod gruszą lub inne formy spędzania czasu)
▪ Pomoc finansową z zakładowej kasy zapomogowo-pożyczkowej
▪ Dofinansowanie do Karty Multisport
▪ Możliwość przystąpienia do Grupowego Ubezpieczenia oraz opieki medycznej z szybką ścieżką rejestracji online
Aplikuj na to stanowisko
Klauzula
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z procesem rekrutacyjnym powadzonym przez Administratora, czynnościami zmierzający do zatrudnienia mnie w przedsiębiorstwie Administratora oraz na ewentualnym dalszym etapie zatrudnienia.
Administratorem i odbiorcą moich danych osobowych jest:
ALVO Medical Sp. z o.o. z siedzibą w Śmiglu (64-030), przy ul. Południowa 21A.
Niniejsza zgoda obejmuje przetwarzanie następujących kategorii moich danych osobowych: imienia, nazwiska, daty urodzenia, numeru paszportu lub dowodu osobistego, numeru PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym dla prowadzenia procesu aktualnej rekrutacji oraz na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji na podobne stanowisko u Administratora w okresie maksymalnie 1 roku od przekazania przeze mnie moich danych, zaś w przypadku zatrudnienia mnie u Administratora – dane te przetwarzane będą przez okres tego zatrudnienia lub inny okres wymagany przepisami prawa.
Zgodę niniejszą składam dobrowolnie i oświadczam, iż zostałem(am) poinformowany/a o przysługujących mi uprawnieniach, tj. prawie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawie do przenoszenia danych, a także prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego odpowiedniego w tym zakresie organu.
Odbiorcą moich danych, poza samym Administratorem mogą zostać przekazane dostawcom systemów IT, firmom współpracującym oraz upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek, na przykład: Sądy, Prokuratura, Policja.
Dodatkowo, przyjmuję do wiadomości, iż podanie Administratorowi wskazanych powyżej danych osobowych jest dobrowolne i nie stanowi prawnego obowiązku, lecz ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia mojej aplikacji. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Jestem świadomy(a), że niniejsza zgoda może być przeze mnie odwołana w każdym czasie poprzez pisemne oświadczenie, zaś wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie niniejszej zgody przed jej wycofaniem.