Jesteśmy zawsze otwarci na utalentowanych ludzi!
Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy i dołącz do nas.
Gdzie wysyłać CV?
>Dokumenty proszę przesłać na adres rekrutacja@alvo.pl Prosimy o wyraźne zaznaczenie na jakie stanowisko Państwo aplikujecie.
Jak wygląda proces rekrutacji?
>1) Kontaktujemy się z wybranymi osobami, po przeanalizowaniu danych zawartych w CV kandydatów.
2) Wstępna rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana jest telefonicznie.
3) Następny etap to najczęściej spotkanie w siedzibie spółki w Śmiglu bądź spotkanie w trybie online. Preferujemy spotkania stacjonarne, bo lubimy poznać osobę ubiegającą się o pracę w naszej organizacji. Forma spotkania uzależniona jest zarówno od sytuacji indywidualnej kandydata, jak i pandemicznej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i kandydatów jest dla nas najważniejsze. Będziemy pytać o kompetencje, doświadczenie, ale też cechy osobowości. Chcemy dowiedzieć się co może wnieść nowa osoba do naszego zespołu.
4) W zależności od stanowiska, w dalszym etapie rekrutacji, kandydat może zostać zaproszony na kolejną rozmowę w celu lepszego poznania i spotkania z przedstawicielami ALVO.
5) Osoby biorące udział w rekrutacji na dane stanowisko powiadamiane są o wyniku rekrutacji drogą telefoniczną bądź mailową.
Jak przygotować się na rozmowę?
>Warto zapoznać się z profilem działalności naszej spółki, sprawdzić czy jest to miejsce, w którym osoba aplikująca ma szansę dobrze się poczuć i znaleźć tutaj swoje miejsce. Dobrym źródłem poszukiwań takich informacji jest LinkedIn. Dla nas istotne jest, aby wiedza i doświadczenie nowych osób pozytywnie wpłynęły na rozwój ALVO.