Kariera

Jesteśmy zawsze otwarci na utalentowanych ludzi!
Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy i dołącz do nas.

Często zadawane pytania

Gdzie wysyłać CV?

>

Dokumenty proszę przesłać na adres rekrutacja@alvo.pl Prosimy o wyraźne zaznaczenie na jakie stanowisko Państwo aplikujecie.

Jak wygląda proces rekrutacji?

>

1) Kontaktujemy się z wybranymi osobami, po przeanalizowaniu danych zawartych w CV kandydatów.

2) Wstępna rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana jest telefonicznie.

3) Następny etap to najczęściej spotkanie w siedzibie spółki w Śmiglu bądź spotkanie w trybie online. Preferujemy spotkania stacjonarne, bo lubimy poznać osobę ubiegającą się o pracę w naszej organizacji. Forma spotkania uzależniona jest zarówno od sytuacji indywidualnej kandydata, jak i pandemicznej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i kandydatów jest dla nas najważniejsze. Będziemy pytać o kompetencje, doświadczenie, ale też cechy osobowości. Chcemy dowiedzieć się co może wnieść nowa osoba do naszego zespołu.

4) W zależności od stanowiska, w dalszym etapie rekrutacji, kandydat może zostać zaproszony na kolejną rozmowę w celu lepszego poznania i spotkania z przedstawicielami ALVO.

5) Osoby biorące udział w rekrutacji na dane stanowisko powiadamiane są o wyniku rekrutacji drogą telefoniczną bądź mailową.

Jak przygotować się na rozmowę?

>

Warto zapoznać się z profilem działalności naszej spółki, sprawdzić czy jest to miejsce, w którym osoba aplikująca ma szansę dobrze się poczuć i znaleźć tutaj swoje miejsce. Dobrym źródłem poszukiwań takich informacji jest LinkedIn. Dla nas istotne jest, aby wiedza i doświadczenie nowych osób pozytywnie wpłynęły na rozwój ALVO.